خانه هوشمند پارت

فعالیت درزمینه خانه های هوشمندودوربین های مداربستهIP- AHD وتلفن های تحت شبکهVOIP وآیفون تصویری تحت شبکه و دوربین تشخیص چهره و دوربین آژیر دار

خانه هوشمند پارت

فعالیت درزمینه خانه های هوشمندودوربین های مداربستهIP- AHD وتلفن های تحت شبکهVOIP وآیفون تصویری تحت شبکه و دوربین تشخیص چهره و دوربین آژیر دار

تلفن های تحت شبکه

قابلیت تلفن تحت شبکه  :
سیستم پیام رسانی یکپارچه صندوق پستی صوتی
قابلیت کنترل حضور پرسنل
تعداد نا محدود پیام ها , منوهای صوتی و موسیقی پشت خطی
مدیریت آسان تماسها
مدیریت کامل تحت وب
تهیه کپی پشتیبانی خودکار و زمانبندی شده
ارتقا و به روز رسانی ساده با زدن یک کلیک
عدم نیاز به شبکه و سیستم مجزا جهت مدیریت
مسیر دهی خودکار تماس ها با توجه به تاریخ و زمان
گروه های داخلی مدیریت پذیر
مدیریت همزمان و قابلیت کنترل دسترسی سیستم
صرفه جویی در هزینه ها
روش مجوز دهی ساده برای نرم افزار
حذف خدمات حضوری فنی گران قیمت
استفاده از زیرساخت های شبکه موجود
 40تا 60 درصد کاهش کل هزینه مالکیت سیستم
امکان اتصال به سرویس دهندگان IP
ارتباط آسان با کارکنان و پرسنل از دور
حذف وابستگی به سیستم های دیگر با قابلیت سیستم کنفرانس داخلی


امکانات اصلی نسخه سازمانی:

داخلی ها:
امکان تعریف داخلی های 3 و 4 و 5 رقمی
داخلی های مجازی
قالب های تعریف داخلی ها
قابلیت تعیین مجوز های دسترسی
گروه بندی داخلی

روش های تماس:
انتقال صدا از طریق شبکه (VoIP)
خطوط تلفن آنالوگ
خطوط تلفن دیجیتال T1/E1
ارتباط با سوییچ های دیگر

کنفرانس:
کنفرانس ساده سه نفره
کنفرانس چند نفره و اطاق های کنفرانس متعدد

فراخوانی و ارتباط داخلی:
ارتباط داخلی دو طرفه
فراخوانی (Paging) یک طرفه
فراخوانی از بلندگو

ضبط و نظارت:
ضبط مکالمات
شنود مکالمات
داشبورد Swich Board
تماس با کلیک
انتقال تماس با Drag & Drop
شنود و مکالمه بر روی خط
پنل اپراتوری
کنترل تماس جاری
ضبط تماس با یک کلیک
ضبط تماس سایرین
مشاهده صف های تماس برای اعضا
مشاهده صف های تماس برای مدیران
پنل پارکینگ تماس ها
پنل نقشه گوگل
پنل ارتباط با  CRM
صندوق صوتی
ارسال پیام صوتی به ایمیل
سرویس صندوق صوتی منعطف
ایجاد خودکار صندوق صوتی
ارسال پیام های صوتی به گروهی از داخلی ها

ضبط صدا:
ضبط صداهای شخصی
آرشیو از 300 صدای از پیش ضبط شده
کنترل تماس ها
پاسخگویی مسیر دهی شده
انتظار مکالمه
انتقال مکالمه
پارک کردن تماس ها
وضعیت عدم مزاحمت

ارتباط با سایر نرم افزار ها:
ارتباط با  Outlook
واسط برنامه نویسی ایجاد تماس
واسط برنامه نویسی اطلاع از رخدادهای تماس
برنامه  Firedialer
صفحات باز شونده  (Screen Pop)
ارتباط با نرم افزارهای  CRM

سایر امکانات:
سرویس دایرکتوری و دفترچه تلفن
مدیریت تماس ها بر حسب بازه های زمان
ارسال تماس به تلفن ثابت و موبایل
انواع موسیقی انتظار مکالمه
منوهای صوتی متعدد و تودرتو
منشی تلفنی خودکار
سخت افزار ارتقا پذیر
امکانات پیشرفته نظارت و عیب یابی
پشتیبانی از کدک  g729
صف های تماس/توزیع تماس
تعداد نا محدود صف
آمار تماس ها در صف
تایمر خروج از صف
مسیر دهی خودکار تماس ها (وقتی اپراتوری جهت پاسخگویی وجود ندارد)
موسیقی پشت خط قابل تعریف به تفکیک صفها
اعلام نوبت در صف
اعلام تخمین زمان انتظاردر صف
تنظیم فرکانس اعلام ها
ثبت عملکرد صف ها
آمار عملکرد صف ها
خروج خودکار از صف
پنج روش مختلف برای توزیع تماس ها

ثبت و گزارش:
ثبت تماس ها
گزارش از تماس ها
تماس های جاری
وضعیت صف ها
گزارش از عملکرد صف ها
ثبت رخدادها و خطاهای سیستم


مزایای و امکانات مرکز تلفن های نسل جدید
با ظرفیت ۲۴ خط ورودی شهری یا داخلی آنالوگ بر روی خود دستگاه 
قابلیت ارتقا سیستم به ظرفیت های متنوع 
سیم کشی ساده یا استفاده از سیم کشی شبکه موجود یا به صورت کاملا بیسیم. 
استفاده از اینترنت جهت اتصال به مرکز تلفن شرکت و تماس با داخلی مورد نظر 
ایجاد ارتباط بین مراکز تلفن دفاتر و شعبات دوردست در هرکجای دنیا از طریق اینترنت 
امکان ارائه یک شماره داخلی اختصاصی به هر یک از پرسنل صرف نظر از موقعیت مکانی یا دفتر کار وی 
( IVR) منشی تلفنی صوتی ٬ جهت هدایت تماس گیرنده به بخش مورد نظر 
( Voice Box) صندوق پستی صوتی ٬ جهت ضبط پیامهای وارده از تماس گیرندگان در مواقع عدم پاسخ گویی به تماس ها 
( Call Queue) صف تماس ٬ جهت به نوبت کردن تماس های وارده و ارتباط اتوماتیک با داخلی های آزاد 
( Call forwarding & Divert ) انتقال تماس ٬ جهت انتقال تماس به داخلی یا شماره شهری در مواقع عدم حضور در محل کار 
( Call Barring) گروه بندی و ایجاد محدودیت ٬ جهت تقسیم شماره های داخلی بین واحد ها و ایجاد محدودیت تماس بین آنها 
( Pickup ) پاسخ گویی به تماس های وارده از طریق هر کدام از گوشی های داخلی 
( Call Record ) ضبط تماس ٬ جهت ضبط کردن صدای مکالمات در مرکز تلفن اصلی به صورت فایل های صوتی 
( Speed Dialing ) تماس سریع ٬ جهت تماس با هر شماره دلخواه با گرفتن کد تعیین شده 
( Agent Answering ) امکان انتقال تماس های وارده به صورت اتوماتیک به داخلی های آزاد 
امکان ارسال فکس توسط هر یک از داخلی ها 
به عنوان دستگاه تلفن IP امکان استفاده از رایانه شخصی ٬ تلفن های معمولی ٬ موبایل و گوشی های 
امکان ارائه گزارشات متنوع از تماس های وارده و خارجه و ذخیره آنها در بانک اطلاعات مرکز تلفن 
امکان استفاده از گوشی های مخصوص بیسیم و استفاده از آنها در محیط شرکت ٬ کارخانه و یا دفاتر کار 
امکان قراردادن پیام شخصی برای هر کاربر جهت ارائه به تماس گیرندگان در مواقعی که مایل به پاسخ گویی نیستید 
به شماره داخلی Caller ID امکان ارسال 
( Video Call ) امکان راه اندازی سرویس تماس تصویری یا کنفرانس تصویری 
امکان برقراری کنفرانس صوتی بین داخلی ها و یا داخلی با تماس های ورودی 
امکان ضبط مکالمات بر رایانه مرکزی آن به صورت اتوماتیک 
امکان ضبط مکالمه توسط کاربر بر روی رایانه خود 
امکان ضبط پیام تماس گیرنده برای هر شماره داخلی ( در صورت عدم حضور و پاسخ گویی ) 
امکان تعریف لیست سیاه جهت شماره هایی که مایل نیستید به آنها پاسخ بگویید 
امکان گرفتن پشتیبان از اطلاعات دستگاه بر روی رایانه ای دیگر و امکان پخش موزیک انتظار تلفنی 
امکان ایجاد سرویس پست الکترونیک داخلی برای هر کاربر 
امکان ایجاد سرویس پیام رسان آنلاین برای هر کاربر 
امکان انتقال تماس های وارده به شماره دلخواه شما ( موبایل یا ثابت ) در مواقعی که شما در محل کار حضور ندارید 
پشتیبانی از انواع خطوط مخابراتی ( 
( PSTN , E1 , T1 , ISDN
قابلیت جابجایی و نصب مجدد آسان

کنفرانس تلفنی
برای ایجاد یک اتاق کنفرانس صرفا“ کافیست افراد مورد نظر، شماره اتاق کنفرانس را
گرفته، وارد فضای مجازی اتاق کنفرانس شوند. هیچ یک از افراد پشت ملودی انتظار
نمی مانند. در عین حال، تعداد نفرات حاضر در کنفرانس و نیز تعداد اتاق های آن
محدودیتی ندارد. ضمنا مدیر سیستم میتواند با تعریف کلمه عبور خاصی، افراد مورد
نظر خود را به کنفرانس دعوت نموده و از ورود افراد متفرقه جلوگیری نماید.

انتقال خطوط بین دفاتر مختلف
امکان انتقال ، PaydarIPPBX یکی دیگر از مزایای استفاده از
بوق خطوط تلفن یک محل به محلی دیگر است. به این ترتیب
میتوان یک یا چند خط را به این سیستم متصل کرده و کاربران

در سراسر دنیا بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیائی از بوق


افزایش خطوط ورودی کاربر بدون سیم کشی
کاربران برای اینکه تعداد خطوط ورودی به گوشی خود را افزایش دهند، بدون این که ، PaydarIPPBX در
نیازی به سیم کشی مجدد و یا استفاده از گوشی های متعدد باشد، صرفا“ گوشی خود را به گوشی با تعداد ورودی
بیشتر تبدیل می کنند( تنظیم چند شماره داخلی بر روی یک گوشی)

پاسخگوی خودکار (منشی هوشمند)
، PaydarIPPBX با استفاده از سرویس پاسخگویی اتوماتیک
ضمن کاهش بار مالی شرکت در پاسخگویی هم زمان به تلفن ها،
تماس مشتریان با بخشهای مختلف به صورت هوشمند هدایت می
شود. در این حالت می توان تماس های تلفنی به سازمان را بر
اساس شماره تماس گیرنده و یا زمان تماس به طور خودکار پاسخ
داد. از سوی دیگر، با استفاده از این قابلیت تماس های غیر
ضروری کاهش پیدا می کند

صندوق صوتی
با این سرویس، سیستم به فرمان کاربر به صورت یک منشی تلفنی شخصی عمل می کند و پیغام های
او را دریافت کرده، به صورت فایل صوتی به آدرس پست الکترونیک او ارسال می کند. ضمنا کاربر
میتواند در هر لحظه با استفاده از رمز خود با صندوق صوتی متصل شده و پیغامها را یکی یکی و
 OnLine بصورت گوش کند.
موزیک انتظار
می توان برای قسمت های گوناگون شرکت و افراد مختلف، ملودی های PaydarIPPBX با
متفاوتی پخش کرد. همینطور می توان با توجه به روزهای و ساعات کاری گوناگون، ملودیهای
مختلفی را انتخاب کرد

امکان اضافه نمودن خطوط شهری دفاتر دیگر به مرکزتلفن
می توان خطوط تلفن سازمان را بدون محدودیت افزایش داد. برای PaydarIPPBX با استفاده از
مثال اگر یک مشتری با هریک از شماره های سازمانی ,که در ۷ کشور و یا ۱۰ شهر شماره تلفن
دارد ,تماس بگیرد، وارد سیستم تلفن داخلی سازمان میشود. توزیع هدفمند ترافیک تماس های
PaydarIPPBX تلفنی در کل سازمان و همینطور همپوشانی ۲۴ ساعته در پاسخگویی به مشتریان، از دیگر مزایای استفاده از
میباشد.

تعیین زمان انتظار
با استفاده از این سرویس پس از تعیین زمان انتظار پشت خط، به کاربری که با چندین تماس همزمان
مواجه شده، اطلاع داده می شود که زمان انتظار فرد پشت خط به پایان رسیده است . از سوی دیگر میتوان به صورت چرخشی با افراد پشت خط مکالمه کرد.

سرویس فکس در شبکه
می توان فکس های ارسال شده به سازمان را مدیریت کرد. از سوی PaydarIPPBX در
دیگر بدون این که نیازی به اختصاص شماره خاصی برای فکس باشد، سیستم به صورت
خودکار فکس را دریافت و به صورت پست الکترونیک، به فرد و یا واحد مورد نظر ارسال می
کند .
تهیه صورت حساب
در این سرویس کلیه اطلاعات مربوط به تماسها ( مانند شماره مبدا و مقصد
مکالمه، مدت مکالمه، اعضای حاضر در کنفرانس و …) در بانک اطلاعاتی
سیستم ذخیره می شود. از این اطلاعات می توان به صورت چاپی و یا بر روی
صفحات تارنما گزارش تهیه کرد و در اختیار مدیران سازمان قرارداد . ویژگی
دیگر، امکان محاسبه و صدور صورتحساب هزینه مکالمات شخصی کاربران
شرکت هایی است که در نظر دارند هزینه مکالمات غیر اداری کاربرانشان را
دریافت دارند. در این صورت، با استفاده از اطلاعات تماسهای کاربران و نرخ مکالمه، می توان برای کاربران صورتحساب صادر کرد.

سیستم پست الکترونیک محلی
MDaemon, MS های خارجی مانند Mail Server استفاده از
همواره با مشکلات متعددی همراه است. عدم Mail enable وExchange
پشتیبانی مناسب، ویروسها و هرزنامه ها، عدم ارائه امکانات
POP3, IMAP,
بصورت یکپارچه، عدم امکان استفاده از خط و زبان فارسی، SMTP, WebMail
تاریخ شمسی و نظائر آن از جمله اشکالات نرم افزارهای خارجی شمرده میشود.
میتواند بعنوان یک PaydarIPPBX سیستم یکپارچه پستخانه طراحی شده در
محلی عمل کرده و ضمن رفع مشکلات فوق، براحتی جایگزین Mail Server
اینگونه نرم افزارها گردد.


تماس تصویری

های تصویری , IP Phone امکان برقراری تماس تصویری در هنگام مکالمه با استفاده از
(Video و همچنین برقراری کنفرانس تصویری SoftPhone گوشی های نرم افزاری
در این سیستم وجود دارد. Conference)


قابلیت اتصال چندین مرکز تلفن

به یکدیگر وجود دارد و با استفاده PaydarIPPBX امکان اتصال چندین مرکز
از این قابلیت، شرکتها و سازمانهایی که ۲ یا چند شعبه در شهر خود، شهردیگر یا
حتی خارج از کشور دارند میتوانند بدون استفاده از خطوط تلفن شهری یا راه دور
و فقط با استفاده از خطوط تلفن داخلی به تبادل دیتا و مکالمه بین مراکز
بپردازند. استفاده از این سیستم هزینه مکالمات شهری و بین شهری و بین الملل
را تا حد چشمگیری کاهش میدهد.
استفاده از گوشی نرم افزاری یا گوشی تلفن
سخت افزاری های متعدد با قابلیتهای گوناگون IP Phone جهت استفاده از این سیستم
در جهان طراحی و ارائه میگردند که (بسیاری از انواع آنها در بازار داخلی قابل
تهیه است) البته استفاده کننده با توجه به نیاز و متناسب با بودجه خود میتواند
نیز SoftPhone انتخاب مناسبی داشته باشد. استفاده از نرم افزارهای
میتواند انتخاب مناسبی جهت کاهش شدید هزینه و در عین حال بهره مندی از
اکثریت قابلیتها و تواناییهای سیستم باشد.


قابلیت تنظیم صف انتظار پیشرفته
که از فن PaydarIPPBX سیستم
استفاده مینماید، این امکان را به VoIP آوری
کاربر میدهد که در صورت وجود حجم بالای
ترافیک تماس در شبکه، صف انتظار را فعال و
تنظیم نماید و جهت آگاهی تماس گیرنده از
مدت زمان باقیمانده تا پاسخگویی، زمان مورد نیاز

جهت انتظار ایشان را پیش بینی و اعلام نماید.


ارتباط تلفنی پرسنل ( در سفر ) با دفتر مرکزی از طریق اینترنت :

در دفتر مرکزی IPPBX با ایجاد یک ارتباط اینترنت از طریق رایانه همراه پرسنل در هر کجای دنیا ٬ آنها می توانند به مرکز تلفن
متصل شده و با هر کدام از داخلی های مورد نظر خود ارتباط تلفنی برقرار نمایند .
لازم به ذکر است لازمه انجام اینکار ارتباط مرکز تلفن دفتر مرکزی به اینترنت می باشد . البته فیلترین گ های مخابراتی در ایجاد
چنین ارتباطی موثر هستند که می بایست برای آنها چاره ای اندیشید . ولی با مجوزهای لازمه این کار امکان پذیر می باشد


امکان ارتباط دهی تماس های وارده به گوشی همراه پرسنل در مواقع عدم حضور در محل خود :
با استفاده از این سرویس کارمندانی که قادر به حضور در محل کار خود نیستند ٬ قادر هستند پس از هماهنگی با مدیریت
سیستم و ارائه شماره تلفن همراه خود این قابلیت را داشته باشند تا در مواقعی که آنها در در محل کار خود حضور ندارند به طور
به گوشی تلفن همراه آنها در بیرون از محل کار منتقل شود Follow me اتوماتیک تماس های وارده به شماره داخلی آنها با عمل
.
با استفاده از این سیستم ٬ مرکز تلفن به طور اتوماتیک خط شهری را باز نموده و شروع به شماره گیری تلفن اعلام شده توسط
پرسنل می کند و تماس مورد نظر را به گوشی همراه شخص مخاطب انتقال می دهد .